Tuesday, January 11, 2011

Minu ajalugu ja gameri sünd


Mina sündisin aastal 1988, detsember 28. Olin üks väike paharet ja pätt, tegin suurem osa lollusi :D. Aga siis millalgi mu isa tõi/ostis meile NES konsooli ja seal oli selline mäng nagu Super Mario. Seda sai täiega mängitud ikka. Siis peale NESi sain veel mingi kollaste kassetide värgi, kus minu esimeseks kassetiks oli 72 in 1, mäletan et see oli musta värvi, mingi teibiga kokku liimitud kuskilt ja kaanepildil olid Adventure island, tetris ja veel mingi onu pilt peal. See sai minu esimeseks lemmikkassetiks, sest mänge oli ikka tohutult seal. Selline oli selle mängu "esileht" kui kasseti sisse lükkasin:



Ahhh, vana hea mälestus. See oranz värv, see feeling. Igal hommikul sai konsool sisse lülitatud ja koheselt valisin sealt kas super mario või adventure island. ma veel mäletan et olin 2-3a. Minu issi tuli ka alati vaatama kuidas ma midagi seal mängisin, mulle nii meeldis kui keegi minu mängimist vaatas ja aitas. Aga jah, mõned muljed siis nendest mängudest mida sai siis mängitud.



Adventure island.



Üks mäng kus ma esimest korda või suurem osa ka vihaseks sain, kuna koguaeg millegi otsa või kuhugi auku kukkusin. Aga jah, mängu mõte oli see et punktist A, punkti B minna, korjates vahepeal toitu, et ära ei sure. Seal mängus ilmusid sellised kanamunad, mille seest sai relvi, alguses oli alati kivist relv ja siis sai upgradetud tule omale, mis hävitas kivid teelt. Need kivid käisid eriti närvidele, kuna koguaeg sai koperdatud nende otsa ja siis oli nagu meelega vares kes mind ära tappis. Läks tükk aega kui selle selgeks sain, ma olin ju siis veel nii noor ja nii n00b :D.
Igakord oli soov see mäng aina kaugemale ja kaugemale saada aga elud said enne otsa ja ei saanudki :(. Kuid tuleb meelde üks imelik versioon, kus oli umb 100 elu, mis olid mingite juppidena märgitud, kas kivitükk või taevaosa jne ja siis sellega sai suht kaugele juba :D. Tuleb ka see meelde, et kolmandas maailmas, kui ma koopasse läksin, ja see kivi tuli, mis veeres, ma imestasin tol ajal, sest see tundus nagu päris :D

Olid ka need mängud, mida ma nagu alati mängisin. Olin alles nolifer eksju :D aga vot sellel kassetil oli lihtsalt NIIPALJU häid mänge tol ajal, et niipaljud said mu lemmikuks

Pildid mängudest mida sai veel mängitud kui hommikul üles tõusin :P :
Super Mario Bros. Oi jumal see oli ka üks mäng, mida mängisin pea igapäev :D. Tötö töt tötö töt...töt... hüppa karga ja tapa kilpkonnasi. Klassika!!

Oojee, Tetris, kes ei teaks seda :D. Tuleb kohe üks hetk meelde, kui õde minuga seda mängis või ise mängis ja ma alati vaatasin kui kaua tal see veel kestab enne kui "surma" saab :D. Vanasti oli mul imelik värk, et ma nagu "õppisin" ära sõnad "start", "1 player" ja "game over" et ma kohe teadsin et need teevad midagi kui nendele vajutada või kui need ilmuvad. Alati oli mul selline ÄHHH hääl kui game over tuli, siis olin natuke pahane et kõik otsast peale. Tetrisega tuleb veel meelde need pulgad paremal mis alati tõusid ja ma kunagi ei saanud aru misasjad need on :D



Goonies! Selline film on ka, aga siis ma seda veel ei teadnud. Mäng meeldis väga, häguselt mäletan midagi pommidega ja seinaõhkimistega. Mingid võtmed ja politseid olid ka. See sai isegi läbi tehtud ma veel mäletan :D


Star Soldier!!
Ahh kui hea see oli, muud ei pidanud tegema kui vasak parem ja A nupp all, koguaeg tulid lasud ja tapsid ülevalt tulevaid kolle ära :D. Sellega tekkis ka see igapäevane mängimine et kui kaugele ma nüüd siis jõuan, vahest jõudsin suht kaugele, vahest jälle mitte. vahest sai vihast kinni pandud kui kaugel olid ja surma said, grrrrr.



Golf!
Vanasti ma eriti aru ei saanud, mis seal teha tuli a kuidagi sai see pall sinna auku saadud imekombel :D, nuppe plõksisin küll nii ja naa. Sellega tuleb ka natuke piinlik hetk meelde, kus mu kõhuga juhtus üks õnnetus ja pidin potil istuma, päike paistis ka veel tuleb meelde, sugulane oli ka külas, Onu Sven ka, jäätist pakuti ka vist, väga häguselt mäletan, aga vot seda mängu mängides tuleb alati see hetk meelde.




SEE ON JU GRADIUS!! Ka üks mu lemmik mäng ja sealt tuli ka nii head muusikat, sai kaasa ümisetud. Sellega ka veel üks suht imelik mälestus, ma vist ei saanud magada terve öö ja oli vist kell 5 või 6 hommik, tuleb meelde veel see vana makk, millel numbrid vilkusid, mis kogu toa korra valgeks lõid :D, selline helesinine värv oli. Siis läksin gradiust mängima. Enne kui TV käima panin, toppisin kohe näpu volume nupule, et emme issi üles ei ärkaks :D. Siis mängisin seda ja seal juhtus üks huvitav asi. Nimelt mingitmoodi ma suutsin WARPIDA ühest levelist teise, mäletan musa muutus vist, ja mingid sambad keerutasid seal ja jooned käisid. Ma olin nagu WOW. Siis peale seda ma seda teha ei osanud, see juhtus tol ajal kogemata. Nüüd kui internet on olemas, sai huvipärast vaadatud kuidas see warpimine käib. Tuli välja et bossi tuli tappa alla 5 sekundi. Nüüd tundub küll see et nii raske, kuidas see võimalik on, aga näe, väiksena suutsin selle kuidagi teha. Väike Pro gamer meil siin :P



Spartan. Sellega tuleb koheselt meelde see evil naer "öh äh öh öh ö ö ö..." kui surma sain. Seal tuli palju ninjasi tappa. Eriti vihkasin neid kes nuge loopisid, alati ma sain pihta.



Legendary. Suht vihale ajav mäng oli, kuna igaltpoolt tuli igasugseid asju ja relvi lendas mu suunas pidevalt. Onu aga hüppas suht kõrgele mäletan vaid. Siis isegi suutsin level 3 teha, mäletan kõik oli selline valge ja roheline, enam pole suuteline niikaugele :D.



1942. Mingi lennukimäng oli, kus tuli teisi lennukeid tulistada. Muusika oli rõve sellel, koguaeg selline pinisev ja piuksuv, pii pii pipip piiiiiiiiiiiii..köh khöhöhk pööp.. koguaeg selline ja kordus ka. Seal sain ka suht kaugele ja tol ajal oli nii huvitav oodata kui see igav sinine meri ära kaob ja midagi uut tuleb, alati ootasin seda, mis värvi maa nüüd tuleb :D.

Minu ajalugu ja gameri sünd part 2

nii jätkame siis



Pinball. Oojaa, see oli hea mäng. Tuli palli koguaeg millegi vastu lüüa ja siis punktid tõusid. Mäletan õde mängis ka seda ja siis rääkis et kaugel tuleb level kus kaovad need värgid ära, millega sa seda palli lööd, ma nagu ehmatasin ära ja kartsin kui see asi tuli :D




Chess. vanasti ei saanud ma kohe mitte midagi aru mis siin teha tuli, ma ainult plõksisin nuppe ja vaatasin kuidas nuppe koguaeg juurde tuleb. Ka ei saanud aru kas ma nüüd võitsin või kaotasin, sest see oli hiinakeeles.




Irw, selle mänguga tuleb kohe üks asi meelde. Näete neid kolle paremal, need sinised? ma vanasti kutsusin neid tädi Eesideks (Tädi Eesi on mu sugulase ema) sest need nii meenutasid teda, see sinine osa olid nagu juuksed ja Eesil olid sarnased juuksed. Siis igakord kui selle käima panin, ütlesin: "Näe, tädi Eesid" sugulane aga ei saanud midagi aru mis Eesid ja kus. Nüüd aja saan aru et need on hoopid ninjad :D irw. Aga mäng oli väga mõnus, tuli need maha lüüa ja siis korjata asju müüridest, mis katki lõid, vahest said mingi rataste värgi, siis pikema tulistamisasja ja veel midagi. Siis need onud ülevalt loopisid ka mingit jama alla, 3x pidi midagi saama ja siis said suure konna kes ninjad ära sõi, see oli äge!!



Baseball. EI saanud ma vanasti aru mis seal teha tuli, all tulid kirjad nagu Ball, Change, Foul ja Strike ja Out ka, a ma ei saanud nendest siis aru. vahepeal käis ka selline naljakas krõllll hääl, alla tuli ka vastav sõna, siis sai sellega lollitatud. Suht mitu korda sai seda häält tekitatud. Eriti uhke oli siis kui suutsin palli lüüa nii kõrgele et kogu rahvas hakkas rõkkama.

Vot selliseid mänge sai mängitud. muidugi oli ka veel, aga siis minu vanaema laenas mulle Super Mario Bros 3, vot seda sai igapäev mängitud, kuna see oli selline versioon, kus sai koguaeg lennata ja mulle meeldis see hirmsasti. Issi siiamaani ütleb mulle kui ma SMB3 mängin et ohh seda sa mängisid nii palju :D. Mis teha, hea mäng on ju, peabki palju mängima :P

Vanaema käest sai tohutult laenata ikka mänge, eriti meeldisid sellised mängud veel nagu:




Binary land. Seal tuli pingviine ülesse saada vastu süda. Mängu tegi ägedaks see et üks pingviin liikus vastassuunas kui mina liikusin õigessuunas. ka pidi ämblike hävitama ja teist aitama, kui ta võrku kinni jäi. Ahh nii hea mäng noh, vanasti tehti niipalju selliseid vägevaid mänge mis nii meeldejäävad on :)




Oi see oli hea mäng. Mulle nii meeldis see, sa said endale asju ja siis sa koguaeg muutusid, kas tangiks või autoks. Igas levelis olid omad võlujõud, veemaailmas muutusid näiteks paadiks ja delfiiniks, vee all tuukriks ja mingiks masinaks :D. Mitu korda läbi tehtud ja teeks veelgi kui ma oma GBA viitsin üles leida :P



Mitsuke ga tooru. Voh, see mäng oli ka nii hea. sa olid mingi onu kellelt tuli silmast tulistamine ja sa said mingi naise juurest endale rohtu ja uusi relvi. ka mitu korda läbi tehtud mäng sest nii hea oli!



Oioioi OIOIOI mis mäng! Chack n pop! Seda sai ka tohutult mängitud. Seal tuli mingit südant päästa puurist ja pahadele elukatele tuli anda pommiga tossu et nad kaoksid. Üleval liikus mingi asi mis tiksus, kui see alla kukkus sain surma. Mäletan level 7 olin, olin nii kaugel ja siis sain surma ja olin kurb.


Jah, NESiga sai ikka tohutult mängida. Siis aga tekkis meile selline huvitav asi nagu arvuti, vot siis hakkas asi põnevaks minema!

Minu ajalugu ja gameri sünd part 3

Nonii, arvuti oli majja tulnud ja see tundus oi kui vägev asi. Mind õpetati seda kasutama alguses, pärast aga õppisin ma ise. Ma mäletan kui Paintis oma esimesed joonistused tegin :D, koguaeg joonistasin mingeid mereäärseid pilte ja proovisin oma toas asju maha joonistada. Mäletan issi tõi soomest M&M masina, mille kätt vajutades kommid kõhul olevast august välja tulid, vot selle joonistasin ka maha. Päris hea tuli mul see :D. Siis aga hakkas asi põnevamaks minema. Mäletan emme tuli ja tõi mingitel plaatidel asju, mida kutsuti diskettideks. Seal pidid olema mängud peal. Ma olin taas õnnelik et yay mängud. Väga häguselt ainult mäletan mis seal oli. Üks oli kindel et need mängud olid seal kohe kindlasti peal:







Tristan Pinball. Pildid võetud aadressilt http://www.abandonia.com/en/games/1044/Tristan+Pinball.html

Seda sai emmega kordamööda mängitud, kuna mina polnud ainuke kes mängida tahtis. Vahest käis isegi kaklus kes enne arvuti taha saab :D. Tuleb kohe meelde et hommikul ärkasin üles siis emme oli kohe arvuti taga ja mängis Solitaire, mina aga kannatamatult ootasin kui ta kohvile läheb või ära tüdineb, et ise mängima minna, vahest ei saand ka, kuna ta võis mängida ikka mitu tundi järjest!







Tank Wars! Oi see oli üks mu lemmik mäng DOSis, mida sai ikka mitu tundi mängitud pimedatel õhtutel :D.

Tuli maha tulistada vastased, ma alati mängisin 2 player et ise saab üksteist tulistada. ma alati mängisin sellist mängu et valge tank on Raimo ja sinine on Herki ( mu sugulane) Ja siis suvaliselt lasin ja hoidsin pöialt et nad surma ei saa või kui üks neist saab siis hoidsin teise poolt. See tegi mängu huvitavaks ja oli põnev vaadata kes ellu jääb. Mäletan Raimo tuli veel külla ja ma rääkisin talle sellest ja me mängisime ka seda. Great times! Vägevad hääled käisid sellel mängul, sellised piuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu prõmbmbkdgkh. Tuleb veel meelde et kui hommikul ärkasin, siis alati võtsin padja ja panin selle kõlari vastu et see arvuti piuks ei oleks nii vali ja need Dos hääled samuti. Arvuti oli siis selline et all oli mitte pikuti, vaid laiuti kast, millel oli flopiseade ja siis oli selle peal paks monitor. Ja oi kui aeglane see oli ja mälu oli ka vist mingi 30mb vms. Doomi sai ka mängitud väga palju ja isegi läbi tehtud, aga vot seda sai ka väga väga palju mängitud, selle nime pean ma väga hästi meelde jätma sest ma otsisin seda ikka mitu aastat enne kui uuesti selle leidsin:







Volfied...volfied...VOLFIED! omg see oli ka mu üks lemmikmängudest. Kohe tuleb meelde kui Raimo tuli külla, oli talv, taevas oli selline hall ja suuri lumetükke tuli taevast alla, siis ta tõi disketid ja seal oli see peal, ma olin nii õnnelik ja igapäev sai seda mängitud ja koguaeg tahtsin saada edasi ja edasi. Mängus tuli "hammustada" maa tükke ära umb 80% et levelist edasi saada. Kastidest sai poweruppe nagu laser, kiirus, aja seismine, kollide surm, kuid vahest ei tulnud midagi. Isegi ema mängis seda ma mäletan et level 14 oli ta, kõik oli selline säbruline ja roosa. Kaste polnud. Mingi glitch on ka sellel mängul et see kus need ämblikud tulevad, siis üks ämblik läks mängu seest välja ja mäng jooksis kokku :(. Vihkasin seda kui see juhtus sest siis pidi otsast hakkama, koguaeg palvetasin et seda ei juhtu.

Üks mäng oli veel, mida sai ikka täiega tagutud, ja selleks oli.............



Alley cat, kuid vanasti teadsin seda nimega Kisu. (ma ei tea kas see oli typo sõnast kiisu või?) Seal tuli akendest sisse ronida ja pahandust teha, nagu linnupuur maha ajada ja kalad akvaariumist ära süüa jne. Seda sai ka palju mängitud, lausa igapäev.

Nüüd tuleb aga mäng, mida kogu pere mängis, selleks on










































Supaplex!!!!!!!! Koguaeg pidi ootama kui emme/issi oma mängusessiooni lõpetas, sest nad tahtsid ka need puzzled ära teha. Mõned olid suht rasked, mul siiamaani meeles et mu emme tegi kuni level 112. Lõpus olid need niiii rasked :D. Seal tuli palju mõtelda, pidi kõik need värvilised junnid ära koguma ja E tähe vastu minema, et level läbi saaks. Sellega tuleb ka meelde üks lause, mida emme vahest ütles "äääh, ma olen purgis" siis ma ei saanud aru, misasi see on, a ema mõtles seda nagu jäi kinni mängus. Irw.. purgis. Mingi mäng tuleb veel meelde, kuid ma nime ei mäleta hästi, ainult sõna crystal oli seal sees ja üks level oli, kus mingid rohelised ussid käisid nagu need mänguasjad, mis treppidest alla lükatakse, a niivisi tipa tapa. Ma kutsusin neid makaronideks, sest nad olid ju nagu need U kujulised makaronid, isegi triibud olid peal ja sama kujuga :D.





CD man! See oli ka üks mäng, mida sai mängitud vahest, aga minu versioonis polnud mitte pac man, vaid mingi valge asi, mis meenutas nagu hammast, siis kutsusin seda hambamänguks hoopis :D. Seal tuli pallid ära süüa. vahest läks mäng lolliks ja neid hambaid tuli terve ekraan täis :D.

Stay tuned, sest järgmine osa on nimelt Sega Genesise ajastu ehk minu Sonicu hullus algab!

Minu ajalugu ja gameri sünd part 4

Nonii, nüüd räägin teile, kuidas minust Sonicu fänn sai. Oli selline päikesepaisteline ilm suht, issi tuli just koju ja tal oli midagi kaasas. Ta ütles et see maksis 500 krooni ja ütles et kui oled hea tüdruk ja õpid hästi siis luban sellega mängida. See asi oli aga Sega Genesis, uus konsool. ma olin WOW. Seal oli sees kaks mängu, Fifa 95 ja mingi putukamäng, mille nime ei mäleta. Seal oli üks onu ja ta tulistas granaate ja suured putukad said surma. Siis läks see tee kuhugi koopasse ja seal olid ämblikud ja muud koledad asjad :D. Siis maailm läks järsku selliseks kõrbe omaks ja liivamoodi majad ilmusid. Niipalju mäletan sellest mängust. vahepeal oli nimi isegi meeles aga nüüd jälle meelest läinud.

Fifat ka tagusin vahest aga see oli natuke raske ja ma ei viitsinud eriti seda mängida. Järgmine päev kui ärkasin nägin laua peal üht uut asja, seal oli karp ja seal peal oli kirjutatud Sonic the hedgehog. Ma alguses kartsin et kui mängima hakkan, hakkab emme riidlema aga panin selle siiski sisse. karp nägi välja selline:



ma olin nagu wow, kui äge mäng ja nii ägedad maailmad. ja see muusika. Mmm.. ma armusin sellesse mängu. Nii kiire oli ka veel. Mida kiirem oli seda mõnusam tunne oli kui kõik silme eest täie vuhinaga edasi läks :D.



Väga meeldisid need maailmad, kõik olid sellised ilusad ja värvilised, meri sillerdas, lilled tantsisid, nagu happy joy joy. Kollid meeldisid ka, omalaadsed ja huvitavalt tehtud, meenutasid päris loomi aga olid hoopis robotid. See mäng oli tegelt mulle väga tuttav sest NESil sai mängitud selle klooni nimega Somari, ehk Sonicu ja mario ristsugutis.





Sonicu rõngad ja kollid ja maailmad, aga tegelaseks Mario. See oli niiiiii raske mäng, imestan et ma selle läbi tegin o_o. Tuleb meelde hetk kohe et oli jõulud ja sain kasseti ja selleks oligi see mäng, siis sain veel sellise väikese kosmoselego ka, mille kokku vahepeal ehitasin. Siis mängisin seda Sonicut niikaua kuni läbi tegin. Issiga sai käidud sellises poes nagu Kadaka Turg. Seal oli üks onu, kes müüs neid Sega Genesise mänge ja seal sai käidud väga tihedalt kas uusi ostmas või vahetamas. ma koheselt tahtsin mängu Sonic 3, sest see oli seal kohe olemas, nr 2 aga polnud. Võtsin ära ja läksin koju kohe seda proovima. ma avastasin seal uue tegelase nagu Tails, kes sai mu lemmiktegelaseks. Esiteks ta on nii nunnu ja teiseks temaga sai lennata seal mängus. Ma olin taas wow, ma saan lennata!!



Kui Sonicuga mängisin siis imestasin miks ta kollane alguses on ja kes see punane jobu seal veel on. Seda sai ka mängitud lõpuni. Tuleb meelde kohe see asi et tagakaanel oli mainitud sõna SUPER SONIC. Mitu korda lugesin läbi ja imestasin et kas ta läheb ka superiks??? Vot see tekitas minus huvi kohe. Siis leidsin Sonicus aga Special stage maailma ja need said mu lemmikuteks. Seal tuli sinised pallid punasteks muuta ja punastele vastu minna ei tohtinud. Ka läks boonus kiiremaks koguaeg. Igakord tulevad hetked meelde selle Sonic 3 mänguga, väga palju on jutustada kohe. Esiteks tuleb meelde see kui ma seal mängus Carnival Night levelis olin, siis jäi aknal kardin ette panemata ja siis mingid onud tulid ukse taha. ma kohe jooksin peitu sest ma ei teadnud kes need on :D. Ka tuleb meelde see et oli ilus talv, olin sellises special stages mis helesinist värvi oli (nr 6) ja õues sadas paksu lund, helbed olid hästi paksud.

Ikka ja jälle sai käidud seal Kadaka Turul ja mänge ostmas, siis aga oli seal Sonic 2. ostsin selle kohe koos issiga ära ja Sylvester and Tweety ka. See oli mõnus mäng. Sai suurem osa lollitada seal mängus. Eriti meeldis selle koeraga seal lollitada, joosta ta eest ära ja ennast vastu seina taguda. Siis ma sõin mingit suppi ja jätsin mängu käima, loodsin mingit videot et tuleb. Aga tuli hoopis minu gameplay, see mis ma enne lollitasin, näitas kõik seal ära. Ma sain kõhutäie naerda ja hakkasingi neid "lindistama". Niivisi tekkis üks naljakas olukord, kus Sylvesteri tädi vms läbi seina läks. Sellega sai ka lollitatud, ta alati virutas mulle vastu pead ja ma sain surma. Siis ma jooksin vanaema sabas ja siis see juhtuski et ta läks läbi seina. Siis ma pidin seda ka sugulasele näitama :D.




Siis aga mängisin Sonic 2, see meeldis ka väga ja muusika oli ka väga hea seal. Vahest sai isegi kaasa lauldud kohe :D. Seal oli ka huvitav special stage , kus tuli rõngaid korjata ja pommide vastu minna ei tohtinud. Muidugi tegin ka selle mängu läbi. nende mängudega on naljakas asi see et vanasti tegin need mängud mitme päevaga läbi. Nüüd teen alla tunni :D. Tuleb meelde et pidin Sonic 3 ööseks käima jätma sest ma ei osanud seivida ja kartsin et pean uuesti alustama. Olin Marble Zone maailmas. Selle marple maailmaga oli niipalju jamamist, eriti selle kohaga kus kõik värisema hakkas ja pidi ruttu ruttu edasi minema, ma jäin kuhugi alati kinni ja sain surma. Siis tekkis juba lootusetu tunne. Lõpuks tegin selle ikkagi ära ja suht uhke tunne oli. Siis tuligi Carnival Nighti maailm. Seal tekkis ka üks jama, et isegi issi pidi aitama. Nimelt oli seal üks koht kus oli pöörlev tünn ja ma ei saanud sealt edasi, hüppasin küll üles ja alla a niigui suurem vahe tuli, läks see jälle kinni. Koguaeg sai aeg otsa ja sain kurjaks. Mitu päeva jamasin, lõpuks sain sealt august siiski edasi. Pärast muidugi avastasin ma imekombel et seda tünni saab liigutada vajutades üles-alla, oi ma olin ikka loll selle hüppamise varjandiga :D Siis tuli peale seda Icecapi maailm mis sai mu lemmikuks, kuna sellel on nii hea muusika. Siis arvasin et mäng saab otsa aga tuli launch base zone ka veel ja see tekitas natuke üllatusmomendi.

Vot sellised mälestused tulid nende 3 Sonicumänguga. Homme kirjutan Sonic Spinballist ja Sonic and Knucklesist ja ühest naljakast asjast veel.

Minu ajalugu ja gameri sünd part 5

Nii jätkame Sonicu värkidega :D

Kuna Sonic 2 ja 3 ja 1 olid tehtud, ei tähendanud see, et ma neid vähem mängisin. Ei, aina rohkem mängisin, tahtsin ikka veel ja veel ja veel. Tahtsin special staged ära teha. Kunagi olin suht imestunud kui ma Sonic 2hes kõik Chaos Emeraldid ära kogusin ja Sonic Super Sonicuks läks. Ma olin nagu omg, TULESONIC! ISSI TULE VAATA! MA SAIN TULESONICU. Issi oli ohhoo :D. Tglt on see Super Sonic aga tema pea nägi välja nagu tuleleegid siis kutsusin seda nii :D. Aga jah, igal laupäeval sai käidud Kadaka Turul. Seekord nägin ma Sonic & Knucklesit ja Sonic Spinballi, tahtsin kohe neid. Läksime koju ja hakkasin mängima. Jeee, minu lemmikut stiili Sonic oli seal (Sonic 3 stiil) Ja ma vaatasin seda karpi ja imestasin et kesse Knuckles on, mingi koer või? No arvasin et on jah koer, a kuskilt jäi silma et ta on hoopis okassiga. A nii koeramoodi nägu ju välja. Kohe kui Sonic and Knucklesi sisse panin, hakkasin kohe Knucklesiga proovima, sest uus tegelane oli ja mis ta seal kõike teeb. Avastasin et ta KA lendab, aga niivisi liugeldes ja ronib sõrmenukkidega seintest üles. Nii lahe oli aga kurvaks tegi see, et Tailsi polnud, kuna see oli mu lemmik tegelane. Hiljem muidugi kui neti saime ja sealt uuritud sai, tuli välja et selline mäng on olemas nagu Sonic And knuckles Lock On, ma nagu omg ma tahan seda. Naljakas asi oli aga see et ma nägin üht kohta kus seda müüdi ja seal oli kirjas et maksab mingi $9, ma loll arvasin et 9 krooni. Läksin emme juurde ja ütlesin et emme näe osta see, maksab ainult 9 krooni. Emme aga riidles et ei saa, kallis on. Ma läksin :( ja olin kurb et ei saanudki Tailsi. Aga siis avastasin ma emulaatorid ja seal leidsin Sonic 3 and Knucklesi ja ma olin niii rõõmus, ma sain Tailsiga teha läbi Sonic 3 ja Sonic and knuckles. Ja mis veel ägedam, Tails muutus SUPER TAILSIKS! LINNUD OLID KA KAASAS. Omg see sai minu parimaks Sonicu mänguks, kuna nii äge oli see. Mäletan koolis ka keegi rääkis mulle, mingi Marselli nimeline et Super Tailsiks saab ja tal on linnud ja okkad tulevad selga jne.

Sonic Spinballi sai ka proovitud a see niiväga ei meeldinud, kuna see oli kõik õnnega seotud. Aga see sai ka läbi tehtud, lõpus läks suht raskeks. Siis tulid jõulud ja ma sain jõuluteks Sonic 3d Blasti, olin nagu ossa, 3d. Kogu ümbruskond oli selline 3d moodi, aga tegelt sprited nägid nii välja. Mulle ei meeldinud see stiil sest see oli nii erinev teistest :(, aga mängu tegin siiski läbi. Siiamaani vahest Wii taga saab seda mängitud mälestuste pärast, aga seda stiili ma ei armasta eriti, liiga läikiv ja Sonic näeb kole välja seal.

Järgmises loos räägin ma mis huvitavaid asju ma Sonicust tegema hakkasin :D.

No comments:

Post a Comment